Alla inlägg den 18 november 2014

Av Petra Holmbäck - 18 november 2014 22:24

Jag måste även visa mitt senaste traderafyndsom kom med posten idag! 260 g härligt rosa mohairgarn! Ibland är livet extra härligt!

Vågar jag säga att jag invänter ytterligare ett paktet? Mer om det när det anländer!


 

Av Petra Holmbäck - 18 november 2014 21:59

Tänk vad man kan hinna mycket efter jobbet om man vill!

idag hann jag sätta en dubbel sats av årets glögg, laga min favoriträtt rotfruktssallad (rostade morötter, palsternackor och rödbetor, serveras med grillad kyckling, knaperstekt bacon och chevreost), träna ett pass kickboxning, äta salladen och sist men inte minst viktigt - sticka tre blad på mitt pågående sjalprojekt. 

Hur nördig är man om man för skojs skull sätter på tidtagaruret för att kolla hur lång tid varje blad tar att sticka? om ni vill veta har mina ungdomar svar på nördighetsgraden :-) 

Hur lång tid sa du? Jo, en sisådär 27 minuter och 39 sekunder... 


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards